Klasy 1
Informacje
12 marca 2025 roku, szkoły podstawowe rozpoczynają nabór do klas pierwszych na rok szkolny 2025/2026.
Dokumenty
- Zarządzenie nr 68.2025 w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego i uzupełniającego SP
- Uchwała nr XIII.219.2025 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 25 lutego 2025 r. plan sieci publ. szkół podstawowych oraz granic obwodów…. od 1 września 2025 rok
- Uchwala-nr-XLVIII.588.2017-Rady-Miasta-Zielona-Goraz-dnia-28-marca-2017-r.-kryteria-rekrutacji-do-publicznych-szkol-podstawowych-1-1
- Wykaz przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego funkcjonujących w obwodach publicznych szkół podstawowych nabór do SP 2025
- Informator dla rodziców SP 2025-2026
- Harmonogram rekrutacji do publicznych szkol podstawowych na rok szkolny 2025_2026
- Szkoła podstawowa – zgłoszenie
- Szkoła podstawowa – wniosek
- Wzór oświadczenia – rodzeństwo_2025
- Wzór oświadczenia – rodzice kandydata_2025
- Wzór oświadczenia – uczęszczanie do przedszkola_2025
- Wzór oświadczenia – krewni_2025
- Instrukcja przesyłania dokumentów
Bezpieczeństwo

- Wydzielone skrzydło budynku dla uczniów klas I-III zabezpieczone kodem cyfrowym.
- Monitoring.
- Opieka pielęgniarska i stomatologiczna.
- Nauka bez dzwonków.
- Dziecko pod opieką nauczyciela od wejścia do szkoły do odbioru przez rodziców.
- Praca w klasach 1-3 odbywa się w systemie jednozmianowym.
- Zajęcia pozalekcyjne i świetlicowe.
- Bezpieczne i aktywne przerwy międzylekcyjne.
- Ergonomiczne, dostosowane meble do wzrostu uczniów.
- Szafki dla uczniów.
- Obiady dla uczniów klas I-III pod czujnym okiem nauczyciela wychowawcy.
- Realizacja programów profilaktycznych w zakresie bezpieczeństwa, między innymi nauka poruszania się po drodze w Miasteczku Ruchu Drogowego.
Wyprawka

Ocenianie kształtujące

- Podstawowym celem naszej szkoły jest wspieranie ucznia w jego rozwoju, zgodnie z jego możliwościami.
- Stosujemy elementy OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO, dzięki którym:
- informujemy ucznia o poziomie jego osiągnięć oraz o postępach w danym zakresie,
- udzielamy uczniowi pomocy w nauce poprzez przekazywanie mu informacji o tym, co zrobił dobrze i jak powinien się dalej uczyć,
- udzielamy wskazówek do samodzielnego planowania własnego rozwoju,
- motywujemy do postępów w nauce i zachowaniu.
Dla kandydatów
Dla uczniów