Zrealizowane działania – 2024/2025

Działania zrealizowane w ramach programu w roku szkolnym 2024/2025


Wrzesień 2024


Rafał Sobolewski z klasy 7B objęty został indywidualnym tokiem nauczania z matematyki i fizyki. Opiekę sprawują nad nim p. Kamila Szrajber i p. Jakub Jaskuła.

Nina Bos z klasy 3E objęta została indywidualnym tokiem nauczania z matematyki. Opiekę sprawuje nad nią p. Alina Smerda.

Nicole Bartel-Makutynowicz z klasy 2A objęta została indywidualnym tokiem nauczania z matematyki. Opiekę sprawuje nad nią p. Anna Żurek.

Emilia Łukasiewicz z klasy 6D objęta została indywidualnym tokiem nauczania z języka angielskiego. Opiekę sprawuje nad nią p. Paulina Lipińska.

26 września 2024 r. w naszej szkole obchodzono Międzynarodowy Dzień Języków Obcych. Z tej okazji odbyły się konkursy akcje, w których udział brali nasi uczniowie, m.in. konkurs tłumaczeniowy i konkurs na mema w języku obcym.


Październik 2024


10 października 2024 r. Dariusz Syga (8A), Michał Ważny (8E) oraz Rafał Sobolewski (7B) wzięli udział w części testowej Olimpiady Matematycznej Juniorów. Przed nimi jeszcze część korespondencyjna. Trzymamy kciuki!

Witaj jesień! Wystawa prac plastycznych uczniów klas 4-7. Prace wykonywane były z wyobraźni i inspirowane m.in. surrealistami oraz słynnymi dziełami w kropki. Witamy liska, sowy, dynie we wzorki, jesienny las i ulice z kolorowym niebem.
Więcej zdjęć: Szkolny Salonik Sztuki.

Wystawa prac uczniowskich. Imiona uczniów w stylu pop-artowym.
Więcej zdjęć: Szkolny Salonik Sztuki.


Listopad 2024


15 listopada 2024 r. w naszej szkole obchodziliśmy Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. W każdej klasie znaleźli się mistrzowie, którzy bezbłędnie rozwiązali mini testy!

W dniach 25-29 listopada świętowaliśmy Dni Patrona. Z tej okazji odbyło się wiele akcji, podczas których uczniowie m.in. integrowali się, wykazywali swoimi zdolnościami sportowymi, muzycznymi i artystycznymi, a także spotkali z absolwentami SP18.


Marzec 2025


W dniach 10-14 marca w naszej szkole obchodzono Tydzień Matematyki, w ramach którego uczniowie brali udział w konkursach (Matematyka Bez Granic, Konkurs na najdłuższe rozwinięcie liczby pi) i warsztatach przygotowanych przez studentów i pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Przejdź do treści